مزایای استفاده از پانل‌های پادسا در طراحی داخلی

مزایای استفاده از پانل‌های پادسا در طراحی داخلی

مجموعه‌ی پادسا همواره تلاش نموده، محصولی طراحی و تولید نماید تا در صنعت روز دنیا نوآوری را در کنار زیبایی محصول رقم زند. بدین منظور با ارائه پانل‌هایی منحصر به فرد با بیش از ۲۰ طرح و رنگ متنوع به مشتریان صاحب ذوق این امکان را می‌دهد تا بروزترین طرح‌های دکوراسیون را خلق نمایند. با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت ساختمان در ارائه محصولات جدید و مدرن با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، استفاده از پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی در طراحی و دکوراسیون داخلی به دلیل فرانو بودن تکنولوژی این محصول و تولید محصولی جدید و منحصر به فرد در صنعت ساختمان، توسط  اکثر معماران و طراحان داخلی مورد تایید واقع گردیده و به سمت استفاده از این محصول جدید روی آورده‌اند. در ادامه به برخی از مزایای پانل‌های پادسا در طراحی داخلی اشاره گردیده:

 

نصب سریع و آسان

تکنولوژی منحصر به فرد پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا محصولی به صنعت ساختمان ارائه نموده که فقط در عرض چند ساعت توسط چند پیچ ساده، پوشش دیوار و سقف‌های پروژه‌های عظیمی را با سرعت بالا به انجام رساند. با توجه به وزن سبک پانل‌ها و همچنین طراحی ویژه‌ی پانل‌ها، مونتاژ پانل‌ها در محل مورد نظر بسیار ساده، با نیروی انسانی کم و هزینه‌ی اندک امکان‌پذیر می‌باشد.

 

افزایش سطح مفید ساختمان

با توجه به کاهش قابل توجه در ضخامت دیوارها و پارتیشن‌ها به خاطر ضخامت نازک پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا، افزایش قابل توجهی در سطح مفید ساختمان ایجاد می‌شود. این در حالی است که نه تنها به دلیل نازک شدن دیوارها، اتفاقی در استقامت آن‌ها در برابر ضربات نمی‌افتد بلکه به دلیل خاصیت عایق بودن در برابر صوت، گرما و سرما، مانع اتلاف انرژی می شود.

 

بهداشت

پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا کاملا با استانداردهای بهداشتی و زیست‌محیطی، ساخت مسکن سازگار هستند. به دلیل استفاده از فوم پلی اورتان در فضای بین دو جدار لایه‌ی آلومینیوم و فویل آلومینیوم موجود در پانل ها، در رطوبت‌های بالا و در مجاورت دائم با آب، به هیچ‌عنوان قارچ و کپک ناشی از رطوبت ایجاد نخواهد شد. همچنین، دیگر هیچ نگرانی در ارتباط با لانه کردن حشرات و حیوانات جونده‌ی موذی وجود نخواهد داشت. مواد و مصالح پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا به گونه‌ای انتخاب شده‌اند تا بالاترین سطح بهداشت را برای مصرف‌کننده فراهم آورند. علاوه بر موارد ذکر شده، قابل شستشو بودن پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا و هم‌زمان، ضد رطوبت بودن این محصول، سبب می گردد مصرف‌کنندگان این محصول برای حفظ پاکیزگی محیط اطراف خود به هر میزان که می‌خواهند و با هر ماده‌ی شوینده‌ای (غیر اسیدی)، اقدام به نظافت محل مورد نظر بنمایند و نگران آبرفتگی، باد کردن، پوسته شدن، بد رنگ شدن و مواردی از این قبیل نباشند.

 

عمر طولانی کار

عمر مفید برای پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا بالاتر از ۴۵ سال پیش بینی شده است. این در‌حالی است که استفاده‌ی مناسب و صحیح از هر محصولی عمر کارشناسی محصول را تا سال‌ها افزایش می‌دهد. این ویژگی موجب بهره وری بیشتر در سرمایه گذاری ساختمان میگردد و از بازسازی‌های مجدد ساختمان‌ و بنا‌ها پس از گذشت سال‌های نه چندان زیاد جلوگیری می‌کند. در بازسازی‌های امروزی فقط صحبت از هزینه‌ها نیست، بلکه زمان نیز یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوعاتی می‌باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا نه تنها در ابتدای کار سرعت بالایی به اتمام پروژه می‌بخشد و در وقت صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای لحاظ می‌نماید، بلکه به دلیل عمر مفید بالایی که دارد، دیگر نیاز به اتلاف وقت برای بازسازی‌های مجدد و زیباسازی ساختمان‌ها و بنا‌ها نخواهد بود و مصرف کنند‌گان می‌توانند سال‌ها از ظاهر زیبا و بدون خدشه‌ی این محصول بهرمند گردند.

 

مصالح مدرن

در چند سال گذشته وقتی صحبت از مرغوب‌ترین محصول برای طراحی و دکوراسیون داخلی می‌شد، اولین موردی که به ذهن می‌رسید چوب بود. به دلیل مسائل زیست‌محیطی، محصول مشابهی به نام ام‌ دی اف نیز به دلیل انعطاف‌پذیری آن، هنگام ترکیب بافت، طرح‌بندی و مدل در کنار آن قرار گرفت. امروزه پانل‌های پلی‌اورتان با قابلیت‌های بالاتر و توسعه یافته‌تر در بازار صنعت ساختمان جایگزین بی‌نظیری برای این محصولات شده‌اند که پا را فراتر از عرصه‌ی رقابت با محصولات همرده نهاده است. استفاده از مصالح مدرن و به روز، بدون آسیب زدن به منابع طبیعی، از مزایای زیست محیطی پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا می‌باشد.

 

تنوع در رنگ و طرح

در زمان انتخاب طرح دیوارپوش و یا سقف کاذب، گزینه‌های فراوانی از طرح‌های متفاوتی پیش رو وجود دارد. پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا این امکان را به مشتری می‌دهد تا هر سبک و طرح دلخواهی را برای هر فضایی اجرا نمایند. از جمله طرح چوب، طرح سنگ، سبک کاغذ دیواری، سبک اسپورت، گلدار، ساده، مات، براق و …

 

 

یک دیدگاه