معرفی پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا

معرفی پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا

پانل‌های دیواری و سقفی پادسا که از جنس آلومنیوم می باشند، از پنج لایه ی روکش محافظ، روکش PVC طرح دار، بدنه ی آلومینیومی، فوم پلی اورتان و فویل آلومینیومی تشکیل شده اند:
معرفی پانل‌های دیواری و سقفی پادسا

در پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا روکش های طرح دار PVC روی ورق آلومینیوم لمینت می شوند. یک لایه ی محافظ بر روی روکش PVC قرار می گیرد و پانل را از خراشیدگی و آسیب های ظاهری محافظت می نماید. این ویژگی باعث می شود در درازمدت کیفیت ظاهری دیوارپوش و یا سقف کاذب استفاده شده در فضای مورد نظر حفظ شود و دیگر نیازی به بازسازی های زمان بر و پر هزینه ی بعدی نباشد.

ورق آلومینیومی که در پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا استفاده می شود نقطه ی عطف این محصول می باشد و این محصول را در صنعت نوین ساختمان، منحصر به فرد نموده و بی شک تا سال های سال محصولی با این کیفیت به بازار ایران ارائه نخواهد گردید. تکنولوژی عرضه ی ورق های آلومینیومی با روکش های PVC جهت دکوراسیون و طراحی داخلی برای اولین بار در ایران توسط گروه صنعتی پادسا در تبریز بنا نهاده شده تا به مهندسین و طراحان داخلی ماهر و چیره دست ایرانی این امکان داده شود با به روزترین صنعت روز دنیا، پاسخگوی سلیقه ی مشتریان ایده آل گرای امروزی باشند.

ضخامت ورق آلومینیومی به کار رفته در پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا ۰٫۴ میلی متر می باشد که با وجود ایجاد مقاومت بالا در برابر ضربات، سهم زیادی در سبک بودن وزن پانل ها ایفا می نماید.

فوم تزریق شده در پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا سهم به سزایی در صرفه جویی انرژی دارد. تراکم فوم پلی اورتان تزریق شده در پانل ها ۴۲ کیلو در متر مکعب می باشد و محصول در برابر حرارت، برودت و صوت مانند یک عایق عمل نموده و از اتلاف انرژی در حد بالایی جلوگیری می نماید. در فضاهایی که سیستم گرمایشی بخاری باشد، عبور لوله ی بخاری به دیوارپوش و یا سقف کاذب هیچ آسیبی نمی رساند.

میزان مقاومت این محصول در برابر آتش درجه ی B1 را کسب نموده است. مقاومت فوم در برابر رطوبت نیز یکی دیگر از مزایای پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا می باشد که در مکان هایی مانند بیمارستان ها، رستوران ها و یا استخرها استفاده از این محصول بلامانع می باشد. شستشو و استفاده ی مداوم از شوینده های غیراسیدی تغییری در کیفیت و ظاهر محصول ایجاد نمی نماید. به همین جهت، نصب پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا در فضاهای مختلف و متفاوت محدودیتی ندارد.
ضخامت هر تیغه از پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا برابر با ۱۰ میلیمتر می باشد که علی رغم نازکی و سبکی حاصل از ویژگی های ذکر شده، درجه ی مقاومت و دوام بالایی دارد و عمر مفید ۴۵ سال به بالا را خود اختصاص داده است.

پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا درمقایسه با محصولات تقریبا مشابه ازمقاومت بسیار بالاتری در برابر ضربات برخوردار می باشند و رطوبت، دماهای بسیار بالا و بسیار پایین هیچ تغییری در شکل و رنگ پنل ها ایجاد نمی کند.

 

رنگ بندی :

رنگ بندی بسیار متنوع با طرح های متفاوت پانل های دیواری و سقفی آلومینیمی پادسا یکی از چندین مزایای این محصول منحصر به فرد در صنعت ساختمان می باشد که به مصرف کنندگان این محصول این امکان را می دهد تا بدون دغذغه برای تزیین و دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف از جمله اداری و مسکونی و غیره از این پوشش برای دیوار و سقف های محل مورد نظر استفاده نمایند.
طرح و رنگ های روکش ها را می توانید در لینک http://padsapanel.com/product/ و یا کانال تلگرام @padsa ملاحظه بفرمایید.

همچنین می توانید دفترچه ی رنگ ها را به همراه نمونه محصول، با هماهنگی قبلی از دفتر تهران دریافت نمایید.

 

اندازه :

عرض پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا ۳۵ سانتیمتر می باشد. (این اندازه ثابت است.)

طول پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا در دو اندازه ی ۶متر و ۵,۶۰ متر برش زده می شود. (این اندازه قابل تغییر می باشد.)

ضخامت کل پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی ۱۰ میلی متر می باشد.

 

بسته بندی :

پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا جهت حمل و نقل در دسته های ۱۰ تایی داخل نایلون های حبابدار ضربه گیر بسته بندی می شوند و وزن هر بسته حدود ۴۴ کیلوگرم می باشد.

 

 

یک دیدگاه