پارامترهای انتخاب دیوارپوش

پارامترهای انتخاب دیوارپوش

از جمله پارامترهای انتخاب دیوارپوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیبایی ساختمان

اولین مورد از پارامترهای انتخاب دیوارپوش زیبایی ساختمان میباشد . استفاده از پانل های پادسا در واقع نوعی سرمایه گذاری است. شما در ابتدا هزینه ای برای تزیین ساختمان خود می نمایید که برای همیشه ساختمان ظاهر زیبا و شکیل خود را حفظ کند. شما هزینه ای برابر و گاها کم تر از محصولات مشابه صرف می کنید، اما محصولی منحصر به فرد در تزیین ساختمان خود به کار می برید. همیشه به خاطر داشته باشید، ویژگی پانل های موجود در بازار، مشابه نیستند و ویژگی منحصر به فردی که پانل های(دیوارپوش های) پادسا دارند. وجود طرح و رنگ های متفاوت روکش های پانل های دیواری و سقفی آلومینیمی پادسا می باشد که برای تزیین هر پروژه ی ساختمانی، رنگ و طرح مربوطه را می توان اجرا نمود و هیچ محدودیتی برای اجرای پانل های دیواری و سقفی آلومینیمی پادسا وجود ندارد.

 

 

هدف از ساخت و ساز

امروزه در ایران و سایر کشورها شاهد کاربرد متعدد ساندویچ پانل‌ها هستیم. برای مثال: سالن‌ها، فرودگاه‌ها، سوله‌ها، انبارخانه ها، سردخانه‌ها، نیروگاه‌ها، ساختمان‌های اداری- تجاری، بیمارستان‌ها، مدارس، ویلاها، نمایشگاه‌ها، انواع کانکس‌ها، کانتینرها، خانه‌های پیش‌ساخته، دیوارهای تقسیم‌کننده داخلی، سقف کاذب و …

تفاوت عمده‌ای که پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا با محصولات مشابه در بازار دارد این است که در کنار پانل‌های خودرنگ با چندرنگ متفاوت، پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی روکش‌دار با طرح و رنگ‌های متفاوت و متنوع تولید می‌شوند که سبب شده برای استفاده از پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا در دیزاین و فضاسازی دکوراسیون داخلی نیز هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد.

 

 

ارزش U (انتقال حرارت)

از جمله یکی از مهم‌ترین مسائل و پارامترهای انتخاب دیوارپوش که امروزه در پوشش دیوار و سقف‌ها موردتوجه قرار می‌گیرد، استفاده از مصالحی می‌باشد که از اتلاف انرژی جلوگیری شود. به‌کار بردن پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا به‌عنوان عایق حرارتی بر روی دیوار و سقف‌ها، یکی دیگر از ویژگی‌های پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا می‌باشد که در طراحی داخلی ساختمان حتماً می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.

 

 

شرایط محیطی

یکی دیگر از پارامترهای انتخاب دیوارپوش شرایط محیطی است . با توجه به شرایط متفاوت جوی ایران و وجود آب‌وهوای معتدل و مرطوب در برخی از مناطق کشور، اهمیت مصالح ساختمانی که در برابر رطوبت مقاوم باشند بیشتر می‌شود. پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا در مقایسه با محصولات مشابه ای که در تزیین و دکوراسیون داخلی به‌کار می‌روند، مقاومت بسیار بالایی در مقابل رطوبت دارند. این ویژگی پانل‌های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا برای روکش کردن دیوار و سقف‌های مکان‌هایی مانند استخرها، سرویس‌های بهداشتی و غیره که دائم با آب در تماس هستند، محدودیتی برای نصب وجود نداشته باشد.

 

 

لوازم جانبی مورد نیاز

برای استفاده از پانل های دیواری و سقفی، می بایست برندی انتخاب شود تا امکان ساپورت لوازم جانبی را نیز داشته باشد. استفاده از پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا این مزیت را دارد که طراحان داخلی را در کوچک ترین قسمت های اجرا ساپورت می کند و نگرانی برای تهیه لوازم جانبی وجود ندارد.

 

 

از ویژگی های دیگر پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا جایگزین مناسب برای رنگ روغن، کاغذ دیواری، دیوارپوش های چوبی/ سنگی ، PVC و غیره می باشند که جدید و منحصر به فرد بودن آن ها در دنیای طراحی و معماری داخلی از مشخصات بارز این محصول می باشد.
پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا درمقایسه با محصولات مشابه ازمقاومت بسیار بالاتری در برابر ضربات برخوردار می باشند و رطوبت، دماهای بسیار بالا و بسیار پایین هیچ تغییری در شکل و رنگ پانل ها ایجاد نمی کند.

 

 

ویژگی های پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا در یک نگاه:

  • عایق در برابر حرارت و برودت

  • عایق در برابر صوت

  • وزن سبک

  • مقاوم در برابرضربه

  • بهداشتی و قابل شستشو

  • سرعت و دقت در ساخت

  • سهولت در حمل و نقل

  • افزایش عمر مفید ساختمان و تاسیسات

  • دارای توجیه اقتصادی بالا نسبت به مصالح قدیمی

  • قابلیت بازیافت مصا لح و تقلیل مصا لح مصرفی

  • بی نیاز از زیرسازی های پرهزینه و زمان بر

  • مقاومت در برابر آتش: B1

  • طول عمر محصول: ۴۵ سال به بالا

 

 

 

یک دیدگاه