ویژگی های نوآورانه پانل های دیواری و سقفی آلومینیومیاز جمله ویژگی های نوآورانه پانل های دیواری و سقفی الومینیومی پادسا می توان موارد زیر را به صورت گزینه ای تعریف کرد:

کاربرد چندگانه

کاربرد چند گانه

از میان ویژگی های نوآورانه پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی پادسا می توان به قابلیت نصب محصول بر روی سایر پس زمینه‌ها علاوه بر دیوار، اشاره نمود. همچنین این محصول ها می‌تواند جایگزین پانل‌های گچی، تخته‌های چند لا و انواع مختلفی از سقف‌های آلومینیومی در دکوراسیون منزل و محل کار شوند.

عایق حرارتی

عایق حرارتی

یکی از بارزترین ویژگی‌های این دیوار پوش‌ها خاصیت عایق حرارت بودن آنهاست، به طوری که این پانل ها به عنوان مانع حرارتی نرخ انتقال حرارت را با ایجاد اختلاف دمای ۷ درجه بین داخل و خارج کاهش می‌دهد.

عایق صوتی

عایق صدا

این محصولات می‌توانند در برابر صدا، تا حدود شدت ۲۹ دسی بل عایق صوتی ایجاد کنند.

ضد حریق

ضد حریق

یکی دیگر از مزایای این محصولات ایمنی آنها در برابر آتش سوزی های احتمالی است ، در این زمینه حائز رتبه b1 میباشد .

مقاوم در برابر ضربه

مقاوم در برابر ضربه

از دیگر ویژگی های نوآورانه پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی شرکت پادسا این است که استفاده از ورق آلومینیومی و ترکیب پلی یورتان در ساخت این محصولات سبب ایجاد استحکام در آنها می‌شود. این مزیت امکان استفاده از این محصولات در انواع مختلف دیوار را فراهم می‌آورد . همچنین موجب عدم نیاز به تیر حمال را در فاصله‌هایی به دامنه ۲ متر در سقف می‌گردد.

ضد رطوبت

ضد رطوبت

این محصول در برابر رطوبت مقاوم بوده ، بنابراین باعث جلوگیری از نشت آب و زنگ زدگی میگردد .

سازگاری با محیط زیست

سازگاری با محیط زیست

یکی دیگر از ویژگی های نوآورانه این محصول ، سازگاری مطلوب آن با محیط زیست در سطوح مختلف است .

سهولت نصب

سهولت نصب

این محصول به راحتی و بدون نیاز به نصاب ماهر تنها با استفاده از چند ابزار ساده به راحتی و به طور مستقیم بر روی سقف و دیوار نصب میشود .

قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان

قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان

تکنولوژی ترکیبی پلی یورتان و روکش PVC مورد استفاده در این محصول باعث جلوگیری از تغییر شکل آنها می‌شود و به همین علت می‌توان آنها را به سادگی با پارچه تمیز کرده و یا شستشو داد.

ضد حشرات

ضد حشرات

با توجه به جنس مواد به کار رفته در تولید این محصول امکان ادامه حیات برای حشارات در مجاورت این پانلها موجود نمیباشد .

تنوع طرح

تنوع طرح

پانل های دیواری و سقفی آلومینیومی شرکت پادسا با توجه به لمینیت روکش های PVC بر روی انها، تولید طرحهای متنوع امکان پذیر میباشد .