تفاوت دیوارپوش،کاغذ دیواری و رنگ روغن

تفاوت دیوارپوش،کاغذ دیواری و رنگ روغن

در بررسی تفاوت دیوارپوش،کاغذ دیواری و رنگ روغن مبتوان گفت که دیوارهای محل زندگی و یا محل کار شما این قابلیت را دارند هر از چند گاهی برای تنوع و ایجاد نشاط و سرزندگی شما، با کمک دیوار پوش (پانل رنگی و طرح دار آلومینیومی)، کاغذدیواری و یا رنگ‌روغن، محیط اطراف شما را تغییر دهند . یک فضای دراماتیک می‌تواند به سرعت توسط همین دیوار پوش‌ها و یا کاغذدیواری‌ها تبدیل به فضایی دل‌نشین و آرامش‌بخش شود. اتاقی که در ظاهر بزرگ و بی‌روح است را می‌توان با انتخاب پوششی با رنگ گرم، آن را تبدیل به فضایی دنج و راحت نمود.

البته می‌بایست در انتخاب رنگ‌ها دقت زیادی به کار برد، زیرا استفاده از رنگ‌های نامناسب می‌تواند نتیجه‌ی عکس دهد و فضای دل‌نشین شما را دلگیر و بی‌روح نماید. همیشه می‌بایست فاکتورهایی را برای پوشش دیوارهای محل زندگی و یا محل کار خود در نظر بگیرید و در نهایت با توجه به سلیقه‌ی شخصی و منحصر به فرد خود، برای تزیین فضای مورد نظر خود تصمیم‌گیری نمایید. با در نظر گرفتن سهولت نصب، هزینه‌ها و تطبیق پذیری نوع پوششی که برای تزیین فضای داخلی محیط کار و زندگی خود انتخاب می‌نمایید، موارد دیگری را نیز می‌توانید برای تصمیم‌گیری بهتر و پرسودتر از تفاوت دیوارپوش،کاغذ دیواری و رنگ روغن مورد توجه قرار دهید:

 

آماده سازی:

چه مدت طول می کشد تا آماده سازی یک دیوار در هنگام تصمیم گیری برای رنگ روغن، کاغذ دیواری و یا دیوارپوش های رنگی و طرح دار آلومینیومی انجام شود؟

اگر دیوار شما تازه ساز و لخت باشد، به مراتب تصمیم گیری کمی راحت تر خواهد بود. ولی اگر از قبل پوششی داشته باشد، بهترین، سریع ترین و کم هزینه ترین گزینه برای شما انتخاب دیوارپوش ها(پانل رنگی و طرح دار آلومینیومی) با رنگ و طرح های متنوع خواهد بود که در اسرع وقت و هزینه ی مقرون به صرفه، شکیل ترین و به روزترین دکوراسیون داخلی را برای فضای کاری و زندگی خود انجام دهید.

از بین بردن کاغذ دیواری های موجود می تواند یک کار خسته کننده باشد که نیاز به صبر و ابزار مناسب دارد و می بایست با دقت انجام شود تا آسیبی به دیوارها نرساند. برای تغییر رنگ دیوارهای رنگ روغن شده نیز حتما اطلاع دارید که چه زمان طاقت فرسا و آماده سازی های خسته کننده ای را انجام دهید.

 

تنوع در انتخاب و دوام:

تفاوت دیوارپوش،کاغذ دیواری و رنگ روغن

هر سه نوع پوشش دیوارها، پانل (دیوارپوش)، کاغذ دیواری و رنگ روغن، از تنوع طرح و رنگ برخوردار می باشند. مزییتی که یکی بر دیگری پیدا می کند در دوام و استهکام آن می باشد. انتخاب دیوارپوش های آلومینیومی زیرکانه ترین انتخاب برای پوشش دیوارهای فضای داخلی منزل و یا محل کار شما خواهد بود. زیرا در عین حالی که در انتخاب رنگ و طرح محدودیتی ندارید، محصولی را انتخاب می کنید که به نوعی برای شما سرمایه گذاری نیز محسوب می گردد. حفظ رنگ، شکل و مقاومت در برابر ضربات و رطوبت بالا، از جمله مزایای منحصر به فرد دیوارپوش های آلومینیومی می باشند که همه ، یک جا و فقط در یک محصول توسط تکنولوژی روز دنیا گردآوری شده است.

محدودیت استفاده از کاغذ دیواری ها در فضاهایی مانند آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، استخر و مکان های عمومی و پر رفت وآمد به دلیل آسیب پذیر بودن در برابر رطوبت، ساییدگی و ضربات احتمالی باعث می شود تا مزایای استفاده از دیوارپوش ها(پانل رنگی و طرح دار آلومینیومی) پررنگ تر و چشمگیر تر به نظر بیایند. همچنین، باز سازی پرهزینه و بسیار زمان بر رنگ روغن با توجه با پوست زنی (سمباده زنی)، بتونه کاری، زیرسازی برای رنگ، سپس رنگ آستر و در نهایت رنگ اصلی، باعث می شود برای صرفه جویی در هزینه ها و از همه مهم تر صرفه جویی در زمان، انتخاب دیوارپوش ها(پانل رنگی و طرح دار آلومینیومی) در اولویت قرار گیرند.

 

هزینه ها:

تفاوت دیوارپوش،کاغذ دیواری و رنگ روغن

یک ضرب المثل انگلیسی می گوید: “من آنقدر ثروتمند نیستم، که جنس ارزان بخرم!” زیرا جنس ارزان را معادل با جنس بی کیفیت و در نهایت دور ریختن پول میداند.

شاید بتوان مفهوم این ضرب المثل را برای انتخاب نوع پوشش دیوارهای فضای داخلی منزل و یا محل کار و تفاوت دیوارپوش،کاغذ دیواری و رنگ روغن به کاربرد. اگر عمیق به موضوع توجه شود، استفاده از محصولات مرغوب هر چند که قیمت تقریبا بالاتری نسبت به جنس های کاربردی مشابه خود دارند در واقع نوعی سرمایه گذاری و صرفه جویی در هزینه های متعدد برای رفع عیب و نقص محصولاتی که قبلا در صنعت ساختمان از جهت طراحی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گرفت، می باشد.

تکنولوژی تولید دیوارپوش های آلومینیومی (پانل های رنگی و طرح دار آلومینیومی) در حد بسیار بالایی تمامی عیب و نقص های محصولات مشابه را رفع وبه آن مزایای بیشتری اضافه و راهی بازار دنیای مد در طراحی و دکوراسیون داخلی نموده است.
استفاده کنندگان این محصول جدید در صنعت ساختمان، با خیالی آسوده محصولی را انتخاب می نمایند که هم زمان از چندین و چند ویژگی منحصر به فرد آن سود می برند که از جمله مزیت مورد توجه آن توجیه اقتصادی بالای این محصول نسبت به مصالح قدیمی می باشد.

 

انتخاب نهایی:

تفاوت دیوارپوش،کاغذ دیواری و رنگ روغن

پس از بررسی تفاوت دیوارپوش،کاغذ دیواری و رنگ روغن و تمامی فاکتورهای مهم در انتخاب نوع پوشش دیوارهای فضای داخلی منزل و یا محل کار خود، در نهایت باید برای یک محصول خاص تصمیم گیری نمایید. موضوع تزیین و دکوراسیون محل کار و یا زندگیتان توسط شما باعث می شود قضیه هیجان انگیز و دوست داشتنی شود و در نهایت، انتخاب گزینه ی صحیح با نظر شما اتفاق میافتد. این شما هستید که برای طرح و رنگ پوشش دیوارها و تطبیق آن با نوع و روش زندگی خودتان تصمیم می گیرید و با توجه به تغییرات محیط اطراف خود به زندگیتان هیجان و پویایی می بخشید.

یک دیدگاه